Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
February 27
Image Size
79.8 KB
Resolution
992×694
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
51
Favourites
6 (who?)
Comments
28
Downloads
1
×
WHAT IS GOING ON? READ DESCRIPTION! by zky13 WHAT IS GOING ON? READ DESCRIPTION! by zky13
guys just wanted to say something important!!!!

ok so yeah im not doing that well in my school lol specially on spanish and science!. so my mom wants me to stop with tumblr DA skype facebook etcccc so i will not be online for like A LOOONG A LOOONG OF TIME LIKE A YEAR OR MONTH SOMETHING LIKE THAT ok. so she gave me today and tommorrow to do whatever i want and you are not gonna hear of me for a LONG TIME  probably gonna loose some followers! but i dont really care cuz i got a lot of friends like i dont really got hehehe omg foreveralone sadface lol but srusly i will not be active in any of like social things FOR A LOOONG LOONG TIME LIKE REALLY LONG until i get like super better grades yeah bet some of you guys will not miss me hahahah lol k bye guys see you like in 4 months or something like that until summer wink wonk

Add a Comment:
 
:iconsyleebutter:
.............I'm actually in the same kind of surroundings here
Reply
:iconzky13:
Oh i hope you get bette grades! Yay :D
Reply
:iconsyleebutter:
mmmmmm.... I should...... I should..... ㅠㅠ
Reply
:iconzky13:
cmon i know you can if i can do it you can do it!
Reply
:iconpandaninja5556:
pandaninja5556 Feb 28, 2014  Student Digital Artist
i know how you feel bro!Frozen - HUG! 
Reply
:iconzky13:
come here bra Fool Emoji-45 (Sexy Star) [V5]  gimmi a hug :iconbrohugplz:
Reply
:iconpandaninja5556:
pandaninja5556 Feb 28, 2014  Student Digital Artist
* hugs you to death*Frozen - HUG! Frozen - HUG! Frozen - HUG! 
Reply
:iconzky13:
*dies* sad face sad tear sad face again sad face lol
Reply
:iconfrost-life:
Frost-life Feb 27, 2014  Hobbyist Artist
NUUUUUUUUUUUUU I have the same problem too XD Cannotevenplz Frozen - HUG! Sexy horse (oh noes) 
Reply
:iconzky13:
Oh looool omg high five it sucks when you need to stop doing something you like to do other things you dont like!!! Sad face
Reply
Add a Comment: